een kennis heeft mij vertelt dat het piepende geluid wat mijn auto maakt de multiriem is. het sturen wordt allengs moeizamer. ik heb inmiddels al lang en breed een nieuwe multiriem in mijn dashboard liggen, maar ja...m daar laten liggen zal niet werken
nu heb ik me laten vertellen dat die multiriem rechtsvoor aan de onderzijde gelocaliseerd is. zonder de onderplaat er af te halen zie ik alleen de draagarm die ik begin dit jaar vernieuwd heb.
ik ben iemand met 2 linkervoeten en nog een paar handen die wat willen leren..... en een meissie...
maar ik heb ook al mn gloeibougies vervangen op aanwijzingen.
ik zou dat met die multiriem ook graag willen doen.
tot nog toe had die kennis dat gedaan, maar omdat die een eigen zaak begonnen is, niet in auto's,

heeft die eigenlijk geen tijd meer om mij te begeleiden.
is er iemand die dat zo op afstand zou willen of kunnen doen?
het is in ieder geval een volkswagen 1.9 d cl
wit

nou ja..wit....
is het echt noodzakelijk dat dat ding op een krik komt te staan of is het toch ook wel te doen als ie stabiel op de grond staat. heb beetje schrik dat dat ding anders een keer er af glijd en mn hoofd crashed...
nou ik ben benieuwd. of er iemand toeschietelijk is.
kijk mijn buur is garagist en die wil het zelf wel doen, maar allee, die vraagt er wel gelijk een paar nullen voor. snapte..
kben al plaatjes aan het zoeken geweest om te zien wat ik moet vinden onder die auto. moet ik beginnen met die bodemplaat los te maken aan de voorkant of hoeft dat zelfs niet en herken ik gewoon niet wat ik nodig heb?
nou ja.. sorry hoor dat ik op jullie forum klets..
ik vind het gewoon toch ook wel leuk om zo aan auto's te sleutelen. ben er trots op als iets me lukt.
groeten,
linkervoet, iris