In de tussentijd is er behoorlijk wat aan de golf gebeurd, maar moet er ook nog een hoop gedaan worden...
Hetgeen het meest opvalt:
De nummerplaten zijn vervangen voor de oldtimer platen, zodat het beter bij de golf past. Het mag eigenlijk niet, maar gezien het er veel beter uitziet dan die lelijke gele platen durf ik het risico wel te nemen

.
Aan de voorkant hebben we witte plinkers en smoke heldere kruiskoplampen. Hier komt binnenkort nog xenon 10.000 k in. Denk dat dat wel een mooi effect geeft aangezien de wagen blauw is en 10.000 k ook voor een blauw licht zorgt.
voor:
na:
Verder is de golf naar de grond gezakt met een V-maxx schroefset. Van voren moet ie nog wat zakken, want die staat nu nog te hoog.
De velgen, die er onder zaten, zijn verruild voor de ouderwetse ronal turbo's met de 165 banden die onder de andere velgen zaten. Vanachter zitten er nog een paar spacers van 50mm tussen om de wielkasten mooi te laten vullen
Vanaf de downpipe zit er nu een Groep N uitlaat onder van Simons.
Binnenkort gaat hier de middendemper van tussen en komt er een gewone rvs pijp onder. Verder komt er nog een spaghetti onder (als iemand er nog 1-tje heeft liggen voor een dx-blok houd ik me aanbevolen

) en er komt een andere luchtfilter op...