
28-09-2008, 11:47
|
 |
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Apr 2008
Posts: 223
|
|
Om even een opsomming te maken,
Opvoerpomp (pompt brandstof uit tank naar drukpomp)
Drukpomp (onder de auto, doseert de brandstof en geeft druk naar de spinnenkop
Drukcorrector (het grijze kastje aan de spinnenkop)
werking van die is dus onbekend bij mij.
Maar de drukpomp onder de auto moet toch de druk verlagen naar de spinnenkop? Volgens mij staat er bij mij gewoon nog 5 bar op ofzo?
Terwijl de pomp al vervangen is. Aan de bekabeling zal het ook niet liggen want heb de kabelboom uit de GTI erin liggen.
Kan de pomp die eronder gezet is misschien nog de oorzaak zijn?
Die corrigeert de druk volgens mij niet. Lijkt wel alsof de druk vanaf de opvoerpomp op de plunjer van de spinnenkop komt te staan.
en dan heb ik nog een vraag, wat is nou de exacte werking van dat grijze blokje?
|