View Single Post
Old 08-10-2008, 19:15
Polonaise Polonaise is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Bertus_01
Injectoren 3 en 4 worden wel aangestuurd?
Compressietest is wel van belang inderdaad, even afwachten wat daaruit komt.
Is dat in orde, zou ik toch gaan controleren of de injectoren 3 en 4 ook daadwerkelijk inspuiten. Met bijv: scoop..

Kabelboompje doorgemeten en kabels zijn goed, is geen sequential injectie dus als 1 en 2 geen aansturing krijgen dan krijgen de andere dat ook niet/wel, kabelbreuk komt wel eens voor dus had idd gekunt. Denk idd dat als ik de compressie morgen gemeten heb we wel wat wijzer zijn.

Quote:
Originally Posted by Domi
1.5 G60???????

1.8 zeker.

Idd gebouwd, 77 boring en 1W krukkenas met een G60 lader dus bijna 1.5 met een G60.

Quote:
Originally Posted by Jazzblue
Zal 1.5 zijn, 1.8 krijg je denk ik bijna niet in een Polo coupe.

Dat valt wel mee, basis is er al

Quote:
Originally Posted by Gti1-G60
Heb je wel de massa draden goed aangesloten van de digifant?
Direct aan de accu en aan de kop.?

Alles zit goed aangesloten en gechecked. Het is zeker geen massa probleem.

Quote:
Originally Posted by SjefG40
Ik zou eerst even kijken voor compressie, zou goed kunnen dat je zuiger doorgebrand is. Maar aan jou verhaal te horen zit het idd ergens tussen de computer en de injectors.

Ik rij zelf ook met 1.5 alleen dan G40 en gesmede zuigers en speciale drijfstangen.
Weet niet wat jij er allemaal in heb steken.

Gr, Pim

Er zitten genoeg modificaties op om een doorgebrande zuiger tegen te gaan, zuigerbodemkoeling, speciale gesmede zuigers die ook nog een gecoat zijn, chip is een basis chip waarbij het mengsel al wat vetter is, druk is niet boven de 0.6 geweest. En ik heb al even met een endoscoop gekeken naar de zuigers en die zijn gelukkig niet geschadigd o.i.d voor de rest is niets meer orgineel.

Ik denk dat het of met de halsensor/ontsteking te maken heeft, vonk is niet echt blauw of dat de kleppen in de 3de en 4de cilinder het niet zo leuk gevonden hebben, kon ik zo niet goed zien.

Maar morgen weten we meer.

Nog wat foto's voor de geintereseerden: