View Single Post
Old 10-10-2008, 18:48
classicline's Avatar
classicline classicline is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by VolkswagenRacing
Je hebt gelijk classicline, maar toch niet helemaal.
Want als je veel betaald, hoeft het niet ook gelijk goed te zijn he, zo breng jij het wel een beetje.

Zo bedoel ik het niet, duur hoeft ook niet altijd goed te zijn,
maar de kwaliteit van verdichten heeft wel heel erg veel te maken met het
materiaal wat gebruikt word voor het verdichten en de tijd dat het in de machine zit, en als een wiel 10 uur minder lang in de machine zit scheelt
het gewoon aanzienlijk in de prijs.

en daarom kan met zulke processen iemand het makkelijk onder de prijs aan bieden dan doet die gene het gewoon wat minder lang in de machine.
met een minder mooi resultaat.

Maar nogmaals het is niet als kritiek bedoeld maar meer als een waarschuwing en het delen van kennis dat je niet altijd op de goedkoopste af moet gaan daar is een forum tenslotte ook voor om elkaar voor dingen te behoeden.

Maar als dat in dit topic niet op prijs gesteld word dan zal ik niet meer reageren!

Verdichten is een lang en kostbaar proces het zelfde als dat verchromen ook een kostbaar proces is daar zijn ja ook hele goeie in en minder goeie bedrijven in en zo is het met verdichten ook. dus kik er mee uit. zo heel veel bedrijven zijn er in nederland niet wie het doen..

kleine tip zoek het eens over de grens in Duitsland, daar zitten een paar bedrijven waarvan ik weet dat de kwaliteit Super is
En de prijzen ook niet heel gek.

Succes!

Gr,

Twan