14-10-2008, 18:15
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by hajee
klopt deze mod heeft een reactie geplaatst, en tevens mn mening...
en dat mag hier, want het is een forum..
maakt niks uit als je prijzen wilt vergelijken, want ik kan me niet een andere reden bedenken waarom dat je zoveel namen van verdichters wilt..
trouwens in je begintopic heb je het zelf over prijzen, ondank dat je begin-topic vandaag nog is aangepast. maar misschien was je vraagstelling ietwat verwarrend?!

|
Begintopic is idd verandert ja (de titel zoals je kan zien)
Ik wordt gewoon een beetje moe van de huidige forum mentaliteit van wel bijdehand te doen, maar niks info bij te dragen (algemeen, niet specifiek).
Vroeger was dit anders... (boeh lijk wel een gepensioneerde) toen duurde het geen week en dan had je tenminste info waar je zelf niet achter kon geraken.
Iedereen wel zeggen 'je moet het resultaat vergelijken niet de prijs', tja daarvoor moet ik dus resultaat gezien hebben he en van meer dan slechts 3 gelijkgestelde firmas en dat was dus de bedoeling, maarja toch blijven hameren op die prijs (trouwens wel raar dat je niet kan zien dat ik kwaliteitvergelijk wil doen en toch blijft denken 'ik zie geen reden buiten prijs waarvoor je meerdere adressen wil', is beetje tegenstellend he?)
En inderdaad: ik heb een uiterst kort lontje, weet dit zelf ook hoor. Botst in het begin ja.
|