Quote:
Originally Posted by oettinger_18
Hoe heb je dit rechtstreeks doorverbonden dan??? Dan doe ik dat ook gewoon  Kan je me ff uitleggen hoe jij het hebt gedaan? en wat het makkelijkste manier is 
|
je zult dan eerst het zwarte blokje voorzichtig weg moeten halen (beiteltje en geduld doen samen wonderen).
dan wordt de bovenkant van de feitelijke stopklep zichtbaar waar 1 draad uitkomt.
deze draad zul je moeten aansluiten op een plus draad die op het contact reageert; voor mij was het makkelijk omdat alleen het blokje er tussen uit moest en we gewoon op de originele stekker even gemeten hebben wat de contact-plus was.
"volledige" uitleg vind je hier:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=45869
je kunt overigens het beste minimaal 2 van de leidingen naar je verstuivers loshalen van de pomp dan kun je er wat beter bij
zoals in de originele draad al beschreven staat gaat het verhaal alleen op voor een AAZ blok met volledig mechanische injectie; het enige electronische aan die bosch-pomp is het kastje wat deel is van de startblokkering (en mischien ook iets regelt met de koude start; want de mijne rookt nu een stuk harder als ik start
let wel even op!! zolang ik nog geen foto van de pomp en de betreffende "electronica" gezien heb kan ik niet garanderen dat we het over het zelfde hebben, zoveel verstand heb ik er nu ook niet van; het is mijn eerste auto........