15-10-2008, 21:00
|
Forum Newbee
|
|
|
|
richardmileston
hoi, ik ben Richard uit 1983, CAD tekenaar, en hobby fotograaf (ben nog niet zo goed) ik had me hier als een voor gesteld, maar kon zo snel dat draadje niet vinden, dus vandaag nu nog maar een keer omdat mijn gebakje inmiddels aardig veranderd is optisch, en aangezien hij nu motorisch aan de beurt is ga ik op dit forum maar wat meer kijken, hier zitten toch de echte freaks als ik sommige mensen moet geloven.
hier even wat platen van hoe die nu is
Verder heb ik nog een set ATS classics 8j liggen, die ga ik deze winter opknappen en dan 175 40 13 er om heen lepelen. Ik ben van plan de 1.6 8v (ja, indd, hahah) wat meer te gaan kietelen met bijvoorbeeld CBR carburateurs, nokkenas, vliegwiel maar weet niet zo goed wat dat gaat doen qua vermogens opbrengst, het hoeft van mij niet een ras racer te worden, maar wel graag wat meer dan de standaard 70 pk waar ik nu mee stuiter. weet ook niet wat voor andere blokken er zonder al te veel moeite en kosten in passen, zat zelf ook nog te denken aan een 1.6 16v of een 1.3 G40. misschien kunnen jullie wat tips/info/voorbeelden geven.
mzzls Richard
|