20-10-2008, 14:20
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by mischatdi
ik ben met je eens dat dat imbus systeem waardeloos is maar als je zelf niet de moeite neemt om er uberhaubt iets aan te doen .... spuit het nou gewoon in met vaseline dankun je het na een winter nog wel verstellen.... maar die moeren dan moet je bij weitec gewoon 4 bestellen voor je voorkant 2 per kant...maar geloof me je word er niet blij van,dus dan wil je het wel inspuiten
|
Prima, dan bestel ik gewoon nieuwe ringen bij weitec. De ringen zelf zitten niet vastgerot, dat zit allemaal wel goed en het schroefdraad op de poot is ook nog prima alleen het zit hem in de imbusjes. Die rotten nou net vast, zal wel komen omdat de ring van alu is en de imbusjes van staal zijn. Heb al geprobeerd om er een torx in te meppen maar die knapte ook af.
Ik snap dat je ze moet onderhouden en dat doe ik ook wel. Maar bij schoonspuiten en inspuiten na een 1 a 2 maanden houd het bij mij al snel op. Dagelijks gaat me veels te ver. Schroefset is wel ongeveer 2 1/2 jaar bijna dagelijks gebruikt.
Maar even to the point. De ringen zijn dus gewoon te bestellen, dus de slijptol kan in de oude.
Edit: Ik zou de veren ook graag weer wat netter hebben, spuiten oid dus. Maar kunnen deze gewoon gespoten worden met een 2k lak of is poedercoaten beter?
Project 2 Golf Type1 1500LS 1979 (beige)
Project 3 Golf Type1 2000Gti Cabrio
|