Bovenstaande post ging dus om deze schade (terug te vinden op pagina 12) vorig jaar november. Bijna weer een jaar terug dus. Zou hem dit jaar al aanpakken, maar dat werd dus nu pas

. Nog even voort geborduurd op het werk van de post hierboven. Heb totaal 4x moeten plamuren om het strak te krijgen. Hiervoor heb ik een 2k epoxy gebruikt, die we op het werk ook gebruiken om rompen mee strak te maken. Dit is geen rommel dus! Om de kracht te illustreren, ik heb thuis een kast staan, waarvan de poten waren afgebroken, en die heb ik nu vastgezet met deze plamuur

. Een aantal foto's:

Dit was na de 3e keer

Toen eerst maar in de primer gezet, en nog 1 x bijgewerkt. Alles netjes met de klos geschuurd.

Finishing primer, ook eerst met de klos terug geschuurd.

Zwart gemaakt met thinner en een paar druppies verf, voor het naschuren.

Ingepakt voor spuiten.
Daarna tijdje laten staan om stof te laten neerdalen, paar keer gekleefd en toen gespoten. 1e keer te weinig verf, dus een dag later extra verf laten brengen en nog een keer geschuurd en gespoten. Eindresultaat staat hieronder. Had de grille lat ook nog maar even meegenomen vanwege alle steenslag.
Nu de rest nog poetsen, dan is 't klaar. Ben best tevreden gezien de middelen die ik thuis had

. Kleurverschil valt ook mee, de deur aan die kant was al in een verkeerde kleur! Nu ga 'k snel weer verder, anders komt de auto niet op tijd af