05-11-2008, 14:38
|
 |
Forum Regular
|
|
|
|
Bedankt allemaal voor de complimenten!
@Samke-gti dit is inderdaad een gti, voor de aanpassing voor een 16v hoeft hier niet heel veel te veranderen Alle motorsteunen zaten hier mooi op zijn plek. Ik weet niet wat voor type jij hebt? Bij de 1.5 1.6 1.8 en de diesel zitten de motorsteunen op de goede plek, als je een 1100 of 1300 heb moet je de motorsteun aan de distributiezijde naar achter verplaatsen. Verder even snel uit mijn hoofd natuurlijk de kabelboom van de 16v uit wisselen met de originele naar de zekeringkast. Uitlaat spuitstuk moet veranderd worden en als je de bak ook mee omwisseld, wat bij mij wel is gebeurd. Dan moet je de aandrijfassen uitwisselen voor die van een scirocco 16v of je moet andere flenzen monteren.
@Ingmar Wat ik kwijt was voor heel de voorkant weet ik niet precies, ik heb mijn producten groot ingekocht dus is een beetje moeilijk aan te geven.
Maar even globaal 1/2 liter epoxy, normaal denk zo'n 40 euro de liter
Spuit plamuur 1/4 liter (alleen het voorfront), normaal iets van 25 euro de liter
Vul primer ik heb een paar lagen gedaan, bij elkaar denk 3/4 liter, ik geloof dat dat normaal zo'n 60 euro de liter kost.
De werkelijke lak, de sky is the limit maar normaal zo tussen de 60 en 100 euro de liter, hier zal ik ook ongeveer een halve/driekwart liter voor nodig hebben.
Dan heb je nog een litertje thinner nodig ik geloof dat dat nu rond de 14 euro zit, maar dat veranderd met de olie prijzen mee en wat verharder zo'n 20 euro de liter.
Dus tel alles maar op, nu heb ik dit ongeveer nodig omdat ik ook gelijk voorfront paravan binnen schermen enz mee hebt gespoten, jij zal aan alles een halve liter wel genoeg hebben, bij de meeste verf/lak leveranciers kan je ook gewoon wel de halve liter halen.
Groetjes Hans