Quote:
Originally Posted by RubenD
En zoals altijd, weer een super verhaal!
Ik moet zeggen, de 2.0 TSI klinkt toch echt het mooist, met DSG heb je een mooie tussenroffel bij schakelen. De standaard in en uitlaat klinken erg goed.
En ja, in het gifgroen van de Irocco is hij nog mooier.
Helaas mag ik er geen foto's van maken op mijn werk, maar anders zou ik er een paar posten
Maar je telt de Corrado dus niet mee als Scirocco, zoals je de Vento en Bora ook als Jetta's mee kunt tellen?
Stond hij trouwens op winterbanden? Gezien de velg(grootte).
|
THNX

ik denk dat ik me ooit als ik wat meer tijd heb ook wat meer verslagen van mn knutsel praktijken zal gaan posten, ik ben alleen nooit zo'n held in foto's maken tijdens de vorderingen
Viper Grun is naar mijn mening DE uberkleur voor deze auto, maar ik heb hem nog niet real life gezien in die kleur.
Hij stond gewoon op 17 inch met bridgestone banden, geen wintersloffen. Wat mij heel erg verbaasde was dat we 2 auto's kregen, een bijna "kale" scirocco, en een BOM-volle Golf 6 met echt alles dr op en dr aan wat je kan bedenken

Maja, tijdens onze cruise-avond bleek wel, de Scirocco is kaal al lekker

en de nieuwe Golf moest blijkbaar aangekleed worden om het nog wat te laten lijken.
Tja, de golf en de polo zijn de enige 2 modellen volgens mij die altijd hun naam hebben gehandhaafd, passat werd santana en weer terug, scirocco corrado, jetta vento bora en weer vento enz enz...... voor mij is dit in iedergeval de 3e generatie scirocco

lood om oud ijzer, hij is gewoon mooi