Thread: ScareMercy
View Single Post
Old 06-11-2008, 23:06
ScareMercy ScareMercy is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to ScareMercy

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Heej Maikel!

Werd eens tijd dat je eens wat actiever werd hier he!
Ben benieuwd wat er van het Golfje gaat komen, iig succes d'r mee.

Hoe staat ie d'r nou voor met de hts? Nog opnieuw begonnen ofnie?

Hey Chris,

Ja, werd wel eens tijd dat ik me hier voor ging stellen inderdaad
Met het golfje gaat het wel goed komen, heeft gelukkig nog niet zo veel geleden En hoe is het eigenlijk met jou projectjes? las dat je er een Passat bij had gekocht, op zoek was naar een andere witte golf mk2 en dat het KR blok de deur uit gaat?

De hts, ja.. denk niet dat ik die nog ga bezoeken niet als student in ieder geval. Ben nu werkzaam en in opleiding bij intervet, en ben aan het kijken voor avondschool of thuisstudie in een autotechnische richting. Jij wel nog steeds hts student?

Quote:
Originally Posted by Nas
Hey jongen!

Ik heb hier ook nog foto's van jou blauw hok op de pc..
Moeten dat ding binnenkort echt een keer poetsen. Zondag wat te doen?

Verder maar eens aan de Cabby beginnen, dat we volgende zomer samen kunnen touren.

Hey Marcel,

Haha, de foto's met mijn mooie foute achterlichten die mogen alleen gepost worden als mijn nieuwe achterlichten erop zitten om te laten zien wat voor een vooruitgang er is gemaakt

Maar zondag heb ik wel tijd denk ik ja :P als ik niet te gaar ben van vrijdag Rowwen Hèze, zaterdag 's morgens de kat vervangen van de audi van Ruhllo en 's avonds verjaardag @ palladio van Derks

De cabrio dat komt wel goed, mag waarschijnlijk al in het hok van opa beginnen met het uit elkaar trekken en strak maken aangezien hij nu voorlopig toch niet thuis komt en er genoeg ruimte over is als ik een andere auto buiten zet.
-Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily)
-Mercedes W201 2.3-16V '85
Reply With Quote