hallo allemaal,
sinds ik afgelopen januari mijn golf cabrio heb ben ik er sindsdien verliefd op het model.
daarom heb ik vorige maand besloten om er nog 1 bij te nemen en mijn dagelijk vervoer te koop te zetten, (en ford focus 1600 uit bj2000).
die was zeer snel verkocht waardoor ik zelf dus ook snel bij mk1 kon kijken die ik op het oog had.
en ik kwam daar aan en was gelijk verkocht. ik zag em staan en kwa uitstraling was die super. precies zoals ik de golf zelf wilde maken die ik al had staan...
nou de meeste van jullie hier kennen de cabrio wel. het is de ex cabrio van Robini_cabriolet en van Patrickrijks.
ik ben er super tevrede mee, heb hem zelf al helemaal bekeken (ook onder de auto) en hij ziet er helemaal hard uit en staat super in de lak. paar klein plekjes maar dat vond ik niets bijzonders, dat is te repareren.
nou even wat leuke plaatsjes van vanmiddag 8)
wat laatste dingentjes die moeten gebeuren zijn recht een aandrijfas hoes vervangen en links voor volgens mij een lagertje wat beetje geluid maakt.
de plannetjes die ik nog met de auto heb zijn:
een Veerpootbrug plaatsen,
een motorkapBra,
een windscherm aanschaffen met creme,
in de rezerve(wiel)bak soort isolatie plaatsen wat die trilt vreselijk door de subwoofer,
en een nieuw compo setje voor voorin
de mk1 cabrio die ik in januari had gekocht word nog normaal gemaakt voor dagelijks gebruik en dan geef ik hem aan mijn moeder want die heeft geen auto en dan kan ik er zelf ook toch nog af en toe in rijden :smt005
groetjes rob.