Thread: ScareMercy
View Single Post
Old 11-11-2008, 11:06
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by ScareMercy
Hey Chris,

Ja, werd wel eens tijd dat ik me hier voor ging stellen inderdaad
Met het golfje gaat het wel goed komen, heeft gelukkig nog niet zo veel geleden En hoe is het eigenlijk met jou projectjes? las dat je er een Passat bij had gekocht, op zoek was naar een andere witte golf mk2 en dat het KR blok de deur uit gaat?

De hts, ja.. denk niet dat ik die nog ga bezoeken niet als student in ieder geval. Ben nu werkzaam en in opleiding bij intervet, en ben aan het kijken voor avondschool of thuisstudie in een autotechnische richting. Jij wel nog steeds hts student?

De witte doet lastig, en ik heb geen zin meer nog meer geld en tijd in dat blok te steken. De auto ziet er goed uit, maar heeft toch een paar plekjes die me niet helemaal zinnen. Daarom mag ie wat mij betreft weg. Sowieso, een 1.3 is me wat te traag. En om nu die KR weer terug in elkaar te zetten en dan de Golf naar 16v om te laten keuren... nee dankje, niet voor een standaard KR blok. Dan koop ik liever een andere witte met een groter blok dat ook gelijk op kenteken staat.
dat KR blok mag nu even de deur uit, omdat ik niet verwacht binnenkort 't geld bij elkaar te krijgen om dat met 't blok te doen wat ik er mee wilde doen. KR blokjes genoeg, dus gaat het nu even weg zodat ik het geld elders kan gebruiken.

De Passat was even voor de vakantie gekocht, en heeft prima gediend. Bedoeling was hem aan te houden, maar ik ben er achter gekomen dat ik niet zo van die grote auto's ben. Voor er bij, prima, maar als enige auto doet 't me niks. Daarom mag die eigenlijk ook wel weer weg.

En omdat ik wat mobiel wil blijven, moet er maar weer een andere Golf komen.

De hts is voor mij dit jaar even stop, volgend jaar ga ik wel weer terug. IB-groep heeft wat zitten kloten met inschrijvingen afgelopen jaar, geloof dat je dat nog hebt meegekregen, en dat is helaas niet in mijn voordeel afgelopen. Jaartje kwijt, helaas, maar de school is wel wat ik wil, dus ik ga zeker terug over 'n dik half jaar.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote