View Single Post
Old 14-11-2008, 13:47
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by VW_Mannetje
Wat moeilijk allemaal zeg....

De een heeft dyslectie, de ander kan sommige woorden niet goed typen, de ander beheerst de Nederlandse taal niet goed...

Laat ook die mensen gewoon in hun waarde, en reageer niet op dit soort dingen.....erg laag...

De laagste zullen de hoogste zijn!!!

Ik reageer normaal gezien niet op dit soort topics, maar als we gaan vertellen dat we iedereen maar in zijn/haar waarde moeten laten, dan neem ik toch heel even de moeite om te reageren.

Ik buig godverdomme niet voor mensen die onze mooie Nederlandsche taal willen verbasteren naar het msn niveau van de gemiddelde vmbo'er, nee je leert maar goed nederlands en als je dat niet kunt, zijn er genoeg hulpmiddelen om je te helpen (het woord zegt het al). Lukt het je dan nog niet om een fatsoenlijke advertentie te plaatsen, dan verdien je ook zulk commentaar.

Maar ja dat is de hedendaagse nederlandse mentaliteit, je moet maar alles accepteren, begrip voor tonen, open voor staan, en doe je dat niet ben je narrow-minded, racistisch ofwel een PVV'er.

Door die geweldige door links aangeprate mentaliteit gaat ons land naar de klote, dan kun je eenvoudige arbeider zijn, tattooages hebben, knuffelallochtoon zijn, petjes dragen of lelijke golfjes verkopen met unieke bumpers (combinatie hiervan ook mogelijk), dan nog zou je dit moeten lukken. Je moet hier geen begrip voor tonen, nee het is eenvoudige luiheid en klasseloosheid, op zijn boereluls even snel een advertentie typen, zonder ook maar 1 seconde na te denken of de advertentie nog eens over te lezen nadien geschreven. Achja de persoon die serieus geinteresseerd zal zijn in deze auto zal de fouten niet eens zien.
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote