
15-11-2008, 08:31
|
Getting there...
|
|
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,530
|
|
Quote:
Originally Posted by The_Rabbit
Hey mannen,alles geprobeerd maar het probleem blijft! Dus het gaat om een Mk1 van 1983,1.1 GG motorblok. Ook al geprobeerd met nieuwe sensor te plaatsen maar wanneer ik dan de blauw-zwarte draad aansluit op het sensor valt de motor stil of ik krijg hem niet meer aan de praat + de draad wordt warm? Heb wel gemerkt dat naast de witte oliedruksensor met blauw-zwarte draad nog een zwarte sensor zit met gele draad. Kan het zijn dat deze draden verwisseld zijn of zit ik met een kortsluiting in het instrumentenbord? Had ook graag geweten of er een instrumentenpaneel met toerenteller in zou passen en werken? Alvast bedankt voor de mogelijke hulp! Greetz!
|
Dat de draad warm wordt is niet goed
Sensor is een massa schakelaar
Controleer de draadboom zekeringkast en massa punten
De gele is voor het lampje en de zoemer[2000 rpm =1.8bar oliedruk]
|