View Single Post
  #10  
Old 18-11-2008, 22:35
Phreak Phreak is offline
Forum regular
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 92
Default

Quote:
Originally Posted by golf mkII 16v
Een NZ blok!
Om de vonk te kontroleren heb je geen gereedschap nodig
De middelste kabel naar de verdelerkap eruit halen en beet houden als je start:
Eehh aan massa leggen
Controleer de stekker aan de computer in de parafaan eens [oxidatie]en de massa kabel die daar vandaan komt naar de accu


Whahahaha.. auwww... neuh.. denk ut nie -)

Ben in middels al zover dat ik weet dat ie op de kabel van de bobine een vonk geeft en ook vanaf een bougie.. We stonden te proberen en te proberen.. bougie erin terug geschroeft, proberen, starten gelijk lopen..

Paar uur laten staan, weer gestart, startte gelijk dus maar ff een klein rondje gereden.. Tijdens het rijden viel hij weer uit en was bijna niet aan te krijgen.. (hiermee bedoel ik dat het blok gewoon op een normale snelheid wordt rondgeslingerd door de startmotor, zoals ie dat altijd doet, maar gewoon niet aanslaat..)

Uiteindelijk na veel proberen toch weer gestart gekregen, naar een parkeerplaats gereden, tijd stationair laten draaien en gewoon naar huis kunnen rijden.

Daarna niet meer gereden.. en tast aardig in het duister...
__________________
Current VW:
Golf mk3 GTi 2.0 8v GTi Edition

Previous owned VW's:
Golf mk2 1.3 CL
Golf mk3 VR6
Corrado G60
Golf mk4 TDi
Golf mk2 GTi 16v
Reply With Quote