View Single Post
Old 03-08-2004, 17:49
gtipower's Avatar
gtipower gtipower is offline
VW Fanatic

Send a message via MSN to gtipower

Quote:
Originally Posted by Zestienkleppen
Inderdaad, de veiligheid is wel erg belangrijk. Stel nu dat iemand zo'n deur op z'n hoofd krijgt omdat jouw scharnier kapot gaat. Je hebt er geen enkele keuring op zitten, dus kun je hier aansprakelijk voor zijn. Hetzelfde geldt voor een aanrijding van opzij met de eventuele (dodelijke) gevolgen. Mocht jouw scharnier er (mede) de oorzaak van zijn dat de stevigheid van de deur achteruit is gegaan...
Als ik eerlijk ben zou ik andere onderdelen gaan maken, zoals 16v inlaatspruitstukken ombouwen voor 16vG60 of fuelrails of veerpootbruggen. Dit zijn niet zulke cruciale onderdelen.
Aan de andere kant, als je het voor elkaar krijgt is het voor veel mensen begrijpelijk een mooi product en heb je een knap staaltje werk geleverd.

ja dit is natuurlijk ook niet wat ik wil een dikke claim dus ik maar alles dubbel veilig dus extra (sterkere) bouten, zorgen dat het minimaal slijt (doormiddel van vet nippels zoals autostyle dat heeft) en dus een extra kogel gewrichtje

en als de deur steeds moeilijker omhoog te krijgen is en steeds makkelijker omlaag iedereen terug roepen en sterkere gas veren eronder dat soort dingen
en zorgen dat het materiaal dik genoeg is dus geen 5 mm staal maar minimaal 10 mm als ik de foto's zie van autostyle ligt het rond de 10 mm

maar de toekomst zal het zeggen

tot later
Reply With Quote