ik zou geen klauwbak nemen als je er ook nog op de weg mee rijd,dit is eigenlijk gewoon full race stuff en daar moet je het eigenlijk dan ook voor gebruiken, ik bedoel zie je zelf al rijden in de file met een klauwbak?
de klauwen van zon bak slijten niet echt aan de hand van de km's het belangrijkste is dat ze gebruikt worden waar ze voorbedoeld zijn en dat is rammen, sommige mensen gaan alleen te zacht/rustig met zon bak om en dan gaan de klauwen slaan en dan raken ze rond of stuk.
ik zou in jouw geval gewoon een leuk gesynchroniseerde bak nemen.
ik kan onwijs veel voor je beteken met onderdelen enigste beperking is dat de 1 en 2 altijd aan elkaar zitten dus daar zit een beperking in, maar in duitsland heb ik connectie's zitten die assen en tandwielen maken, dus dan kan ik een prise as laten maken,waar gewoon de 1 en de 2 los van zijn zodat je altijd andere paren kan monteren deze moeten dan wel speciaal gemaakt worden,
dit is echter natuurlijk niet goedkoop, maar wel altijd goedkoper dan een klauwbak met zelf samen gestelde vertanding.
ik kan er voor zorgen dat je in zun 1 120 kan alleen word de 2 dan ook vrij lang,denk dan 190 in zun 2 ongeveer.
tenzij we jouw eigen 3 tot 5 houden dan een hele korte eind verhouding monteren en dan zon as laten maken bij rjc voor de 1 en 2, en dan de 1 heel lang en de 2 mooi overlaten lopen incombinatie met de 3/4 en 5.
kortom wil je 200 in zun 5 bij 7000 toeren, of wil je 300 in zun 5 bij 7000 alles in mogelijk zolang je motor het maar trekt
check
www.rjcracing.de voor die assen,