
03-08-2004, 23:07
|
No personal life
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,137
|
|
Quote:
Originally Posted by gtipower
ja dit is natuurlijk ook niet wat ik wil een dikke claim dus ik maar alles dubbel veilig dus extra (sterkere) bouten, zorgen dat het minimaal slijt (doormiddel van vet nippels zoals autostyle dat heeft) en dus een extra kogel gewrichtje
en als de deur steeds moeilijker omhoog te krijgen is en steeds makkelijker omlaag iedereen terug roepen en sterkere gas veren eronder dat soort dingen
en zorgen dat het materiaal dik genoeg is dus geen 5 mm staal maar minimaal 10 mm als ik de foto's zie van autostyle ligt het rond de 10 mm
maar de toekomst zal het zeggen
tot later 
|
Kiezen voor overdimensioneren is idd een gemakkelijke manier om op veilig te gaan. Ik geloof dat ik er wel vertrouwen in heb. Hoe zit het eigenlijk met de verschillende gewichten van de deuren, deuren van een Mk V wegen toch een stuk meer dan van een Mk II nietwaar? Of heb je daar perse weer andere scharnieren voor nodig...
Succes iig, ik zou serieus onder de indruk zijn als je het voor elkaar krijgt voor weinug...
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|