View Single Post
Old 10-12-2008, 13:21
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Boefke
De looks zijn goed maar verder...hier kan je goed de zuigers zien,en dus ook dat het erg zwak matriaal is.ze hebben zo te zien ook hun beste tijd gehad.
Het voor deel van Ap Brembo en Alcon is dat er ook makkelijk revisie spul te krijgen is! je kan trouwens max 300mm in 15" wielen monteren,heb er zelf nu 29,5 op staan van AP.

Bij deze 2 testen van Iemand uit Duitsland die er mee op het circuit mee gereden heeft.

[/QUOTE]http://www.benegizer.de/Probe/Tunin...ort_bremse.html

Ik kwam dit topic toevallig tegen. Normaal reageer ik nooit op forums, maar ik wilde hier graag wat over uitleggen.

Ik wilde laten weten dat ik deze spullen zelf uit Taiwan importeer en dat deze spullen bekend zijn als als goede kwaliteit. De Remcilinders die in de remklauwen zitten zijn gelijk aan die van AP-racing en zijn ook uit te wisselen. De remblokken zijn ook universeel en zijn ook te bestellen van Ferodo ABC enz. De standaard kleuren zijn Goud en Zwart, maar alle andere kleuren zijn leverbaar tegen een kleine meerprijs. Alle onderdelen zijn ook los leverbaar zodat de remklauwen ook te reviseren zijn. Alle papieren zitten er bij waaronder de TUV goedkeuring. Ze hebben voor mij ook een schroefset op maat gemaakt voor de Golf Syncro. Ze zijn er flexibel en zijn berijd om de producten speciaal op maat te maken.

MFG,
Wilco
Reply With Quote