geachte mede liefhebbers, :smt005
er is weer een hoop gebeurd afgelopen tijd.
beetje gepoetst, rond touren, lipjes monteren enzo. :mrgreen: al dat soort gein haha.
ben ook nog lid geworden van het GCCNL. :smt006
ik heb al een hele tijd een reinigings middel op me kamer van mer ''Procar'', majah nog nooit begruikt... dus k dacht laat k et nou is een keer proberen.
was begonnen met me eigen stoel in het interieur. nou daar schrok ik zelf van hoe bizar snel ik het vuil eraf veegde.
ik heb er op et moment nog even geen foto van maar dat zal k vd week is ff keertje maken als et licht is.
toen 2 weken geleden maakte ik ook is kennis met GIEL20V, ik heb toen bij hem een VR6 onderlip gekocht. aardige vet :smt023
die heb ik toen dinsdag erna gemonteerd, en jah sommige van jullie voelen hem misschien al aankomen... (hoelang houd deze lip het vol)
nou ik zal het vertellen, nog geen 4 dagen haha, vrijdag morgen met me slaperige kop, k rij de straat uit over de drempel aan het eind, en jahoor... de klap was gelijk dat ik wakker was :shock:
tsjah wat nou. 2e poging dan maar. ik Giel op de hoogte gebracht dat ik weer langs zou komen, dus zaterdag middag erna stond ik weer bij de beste man :mrgreen: . deze zit er nu ook wel geteld 5 dagen heel onder. op hetzelfde plekje geknakt op dezelfde drempel. nougoed die laat ik me dus ook geen 3e keer meer tegraze nemen. gelukkig is hij nu wat beter afgebroken, zodat ik hem nu beetje profersorisch op vast geschroeft heb.
nougoed om terug te komen op die reinigings middel.
dat had k ook nog apart voor de buitenkant te waxe.
dat was gister (zaterdag) dat ik dat is even uit ging testen. nougoed daar heb ik weinig over te zeggen, gewoon TOP spul. kijk zelf maar
vandaag (zondag) kreeg ik eerder deze week al door dat er nog een caddy meeting was in barneveld (bij Ede) van ''DjangoT'' dus dat was vandaag vroeg uit de veren en opweg naar Ede. daar was het eerst verzamelen met wat vrienden.
eenmaal iedereen aanwezig was het in een flinke stoet van circa 15 Volkswagens.
toen we 10 min later aan kwamen daar bleek het niet zo spectaculair te zijn. de groep caddy's die er stonden was kleiner als de groep waar wij mee aankwamen haha. jah dat duurde dus niet lang voor wij verder gingen, want er bleek nog een meeting te zijn in Nijkerk 15 min rijden verderop. daar was het gelukkig wat beter stonden aardig wat volkswagens, alleen was wel jammer dat er aan de andere helft van de straat alleen maar nissan micra's stonden haha zaten een paar tussen dat leken wel space wagen zo erg verkracht dat ze waren.
maargoed even een kleine blik op de menigte in de straat.
daar hebben we even tijdje gelopen, was ook nog een kleine DB-meting vlak om de hoek waar een Japenese tuning shop zat.
na een uurtje of 2 a 2 en een half hadden de meeste het toch wel gehad. dus was nog ff lkkr tourritje met elkaar... dat lande dus met een standaard bezoek aan de Mac haha :smil073
vanaf daar eindigde de dag in nog een gek ritje de snelweg op.
voor meer foto's van deze dag te zien op
http://www.djangomk1.com/ de foto's komen 1 van deze dagen erop. :-)