
18-12-2008, 23:27
|
 |
No personal life
|
|
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,678
|
|
Quote:
Originally Posted by RubenD
Je krijgt dus minder lucht in je motor als je motormanagement denkt (je blaast namelijk lucht af die al wel door je lmm gemeten is).
Je MMS berekend a.d.v. de gemeten waarde door de LMM hoeveel brandstof er ingespoten kan worden. In het theoretische ergste geval spuit je dus veel te rijk is waardoor je dus en een slechte verbranding krijgt maar ook je oliefilmpje van de cilinderwand wegblaast, je olie word verdunt door de brandstof en reken dan maar uit wat je lagers gaan doen.
Ook is het niet echt goed voor je catalysator. Maargoed, zoals aangegeven is, je hebt speciale mogelijkheden voor de 1.8T motor.
|
Inderdaad.
Ik zou als ik jou was gewoon even contact opnemen met Biesheuvel of
JD Engineering.
Goedkoop kan bij de 20vt motoren al snel Duurkoop worden.
Succes 
|