Sinds mijn 14e ben ik al gek van VW, mijn vader had destijds ook een Golf 2, en zag vaak GTI'tjes rondrijden
Toen ik 16 werd ruilde mijn vader de Golf 2 in tegen een Golf 2 Country, dat was natuurlijk helemaal machtig mooi als je vader in zo'n wagentje rond cruised haha. Ik was toen nog compleet in het scooter tijdperk maar weet nog goed dat zodra ik mijn rijbewijs had ik gelijk opzoek ging naar een mooie Golf GTI.
Wat plaatjes van de Country en mijn scooter destijds, goed te zien dat ik al gek was van MK2tjes, had er altijd een handje van om even snel een foto te schieten met mijn Scooter ernaast
Afijn, tot de dag er uiteindelijk was dat ik mijn rijbewijs haalde, vol trots cruisen in de Country
Uiteindelijk 1 maandje later zelf een Golf GTI aangeschaft, wat was ik er blij mee...... anderhalve dag toen begon het ding problemen te krijgen, uiteindelijk 2 jaar met een probleemgolf rond gereden, iedere maand was er wel wat met dat ding. Ga ik jullie niet mee vervelen, uiteindelijk is het blok in elkaar gedraaid en heb ik m gesloopt en een GOEDE gti aangeschaft met de kennis die ik dankzij mijn eerste GTI vergaard had.
Foto van mijn eerste GTI zoals hij op marktplaats werd aangeboden 4 jaar terug:
En zo ist dus gegaan bij mij.....