update.
Laatst de kooi in de 16v gezet,Tapijt moet nog worden afgewerkt en de kooi moet nog worden vastgelast.
Auto is nu eerst weg voor de apk keuring.
Hier de foto's
Zow,gisteren ff weer bezig geweest.
Gistermiddag mij gemeld bij markob en in zijn garage(is toch net ff warmer dan buiten)de koolstoffilter met bijbehorende slangen verwijderd.
Tevens het kapje van de dynamo eraf gehaald,staat wat cleaner vind ik persoonlijk.
Alleen het gedeelte van de dynamo en g-lader wat daaronder zat was aardig zwart,dus van de zomer maar ff een keer de boel spuiten.
Daarna ff met het xenon verhaal bezig geweest.
Na lang zoeken een plekje gevonden voor de xenon kastjes.gaan we binnenkort ff mee aan de gang.
Xeon lampen pasten alleen niet in de koplampen zelf,kwam net een paar streep te kort.
Dus de kapjes van de xenon lampen ff de schroefgaten iets dieper maken.moet net willen..
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om de koplampomlijsting aan passagierskant te verwijderen zodat luchtfilter wat meer lucht krijgt,en er zat een kapje aan de binnenkant van het spatbord die we er ook utigehaald hebben.
Leek ons dat er dan ook wat meer llcuht binnenkwam bij de luchtfilterbak.
Tevens ff gekeken wat voor luchtfilter er in zat,was gewoon een originele dus kan op zoek naar een k&n filter.
En we zijn erachter egkomen waarom mijn abs lampje brand.
Is dus een kabeltje uit de stekker bovenop de abs pomp..
Dus als er nog iemand zo'n stekkertje liggen heeft..
Al met al een leuke leerzame dag
Wil tevens Markob nog bedanken voor zijn hulpvaardigheid en het onderdak. 8)
Hier nog ff een foto van de verwijderde itmes