Check the picture:
Dit groen omcirkelde "gevalletje" kun je d.m.v. de bout aan de buitenkant een paar slagen losdraaien.
De 3 schroefjes die die klemring vasthouden moet je ook ff losdraaien,
dan kun je het middengedeelte van dit geheel verdraaien los van het buiten
gedeelte. Lukt dit niet direkt, spuit er dan wat wd-40 o.i.d op zodat ie wat
losweekt. Daarmee kun je dat klepje die bovenin zit opspannen (deze staan
vaak wel eens wat open, of zijn heel slap gespannen). Hiermee kun je het
stationair ook wat beinvloeden.
Heb bij de mijne nog een beetje zitten prutsen en heb hem nu zo rond de 1500 toeren stationair. En dat laat ik mooi zo.
Wat ook nog een optie is: Aan de linkerkant van de carb zit zo'n vacuumpompje waar zo'n busje in en uitgaat. Deze tikt tegen een schroefdraadje aan die je ook kunt verstellen. Ik heb deze een stuk terug gedraaid. Daardoor daalde het aantal toeren ook iets.
Nou, iedereen succes ermee !!!!
Groeten,
LRR