16-01-2009, 23:00
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by kvcuijck
Sinds ik met mijn (let op, de volgende woorden zijn belangrijk) nooit gewaxte rode, slecht verlaagde, ooit grijs kenteken, door amateur ingefrotte muziek installatie Golf II uit 1990 met 311.000km op de teller rijd, heb ik de grootste lol! (Je snapt het al: Hij/zij ziet er niet uit!)
Het liefst ga ik op een drukke zaterdag met de vriendin shoppen "in de grote stad". Shoppen vind ik niet leuk, maar dat parkeren is me toch een feest. Liefst spot ik grote dikke PC-hooftstraat tractoren die buiten de witte lijnen staan waardoor er niemand meer naast kan/wil parkeren. Vervolgens geef ik "de bekende blik" naar rechts en stapt mijn vriendin netjes uit. De sport is vervolgens om de bijrijdersdeur binnen MIJN witte lijnen zo dicht mogelijk naast de bestuurdersdeur van de tractor te parkeren!! Schade kunnen ze niet maken want de gemiddelde eigenaar is breder dan een zijspiegel
De gedachte aan de terugkerende eigenaar/eigenaresse van de betreffende tractor maakt het eindeloze geslenter door de te drukke winkelstraten vervolgens meer dan goed..... en die ene deuk, daar lig ik niet wakker van  (De tel ben ik toch al kwijt.)
My 2 cents.
Koen
|
Dus jij bent het altijd 
|