Thread: dta e48
View Single Post
  #7  
Old 21-01-2009, 09:22
oergolf's Avatar
oergolf oergolf is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 420
Send a message via MSN to oergolf
Default

Quote:
Originally Posted by jonasn
bedankt voor de info!
kzal nog eens vragen welk versienummer die is.
Als ik de dta heb zal ik zeker meer moeten vragen over de ontstekings-en injectietijdstippen.

Hoe gaat het juist in z'n werk met de injectiesturing (alle 4 tegelijk of per 2?)
Voor de ontsteking heb ik een dis of edis systeem liggen van een ford van '93, maar moet nog kijken of dit zou kunnen gestuurd worden met de dta.

Ik begrijp niet goed waarom je nog een lambdacontroller nodig hebt als je al met een stand alone ecu zit, of kan deze niet weg met het signaal van de sonde?
Ik heb enkele sondes liggen, ene van een vr6 (deze is een wideband geloof ik)


- Alle 4 tegelijk lijkt me niet verstandig, wel per 2 (wasted spark)

- DTA e48 kan alleen overweg met een smal band lambda sensor. Je ingang van de lambdasensor kan maar tot 1V geprogrameerd worden. Dus met een controler kan je het uitgangssignaal in het bereik van 1V instellen. Dit is vrij lastig, dus zelf lijkt me het handigst om een appart afleesscherm hebt voor lambda als je de mappen gaat aanpassen.

- Lees eerst een paar keer de handleiding goed door zodat je val alle opties en mogelijkheden op de hoogte bent.
__________________
The best way is a VW

Golf S16
Reply With Quote