22-01-2009, 17:38
|
 |
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by MrMiljon
Ik vind dat we al lief genoeg omspringen met de minder bedeelden in dit land. Het moet niet kunnen dat een werkloos iemand op vakantie kan/mag gaan, een dikke auto kan kopen, een flatscreen kan kopen enz enz.
Zoals Fillemon Wesselink eens zij; "Het is goed dat er een vangnet voor de minder bedeelde mens is, maar deze moet niet te lekker liggen"
|
Hou er over op
Net als die achterlijke mongolen in Groningen die iedereen in de bijstand een gratis flatscreen wou geven.Moet niet gekker worden,ik loop me heel de week de tering te sjouwen om het goed te hebben en daar wordt overheidsgeld weggeven omdat men het zielig vindt dat de minima geen platte tv heeft.
Of de FROGers die een maand in de bijstand gaan en dan constateren dat je niet alles kan doen wat je wilt.DAN MOET JE GAAN WERKEN STELLETJE ACHTERLIJKE RANDDEBIELEN.
Nee dat kan allemaal in Nederland maar 3 kilometer te hard rijden is onderhand nog erger als een moord plegen.
Klaar!
Michael