Thread: Spee = EXIT
View Single Post
Old 22-01-2009, 23:55
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Tiki Madness
...en daar wordt overheidsgeld weggeven omdat men het zielig vindt dat de minima geen platte tv heeft.

Ik heb niet gezegd dat mensen door de overheid vertroeteld moeten worden, maar iemand voor 15km/h te hard rijden de rest van de maand op onvrijwillige hongerstaking zetten vind ik een tikkeltje extreem.
Hoe vaak staan er flitspalen bij in- en uitvoegstroken? Als ik naar m'n vriendin ga kom ik er alleen al 4 van diezelfde flitspalen tegen, en ze woont nog zo'n 20km verderop. En hoe vaak gaan de mensen daar ook daadwerkelijk naar links om invoegend verkeer er tussen te laten? Niet zo vaak als mij op de rijlessen is uitgelegd in ieder geval.
Enige oplossing is dan dus gas geven en ervoor komen om in te voegen, en dan is het flits en een knorrende maag.
Dat die lui dan geen tv hebben kan me verder aan m'n reet roesten.

Quote:
Originally Posted by Tiki Madness
DAN MOET JE GAAN WERKEN STELLETJE ACHTERLIJKE RANDDEBIELEN.

Dan moeten de grenzen misschien eens dicht.
De kans dat je als niet-overheidsgesubsidiëerde mannelijke niet-allochtoon zonder geestelijke of lichamelijke beperking nu nog een baantje krijgt zonder diploma wordt alleen maar kleiner, en nog dit jaar moeten er nog enkele duizenden buitenlanders bij komen, aldus Den Haag.

Dus nogmaals, ik zeg niet dat minder bedeelden vertroeteld moeten worden, of dat werkeloosheid gestimuleerd moet worden. Die quote van Fillemon vind ik prima, maar zorg er dan voor dat niet-(serieus-)solliciterende werkelozen worden aangepakt, en maak niet met willekeurig geplaatste flitspalen het leven van hen die het wel proberen moeilijk.

En om nou te gaan preken dat we al allemaal zo veel belasting betalen voor de uitkeringen van al die armen is grote onzin. Dat doet niemand omdat ie het zo erg vindt voor al die arme mensjes, maar omdat het in de wet staat. En iedere manier om er onder uit te komen wordt aangegrepen.
Giften aan een goed doel zijn fiscaal aftrekbaar? Hoppa, effe weer een schoon geweten kopen, maar wel een TJ biljet invullen aan 't eind van 't jaar.

Enne... die Frogers...
Ze hebben als uitkeringsgerechtigden geleefd, en hebben gezien hoe moeilijk dat is. Misschien moeten de heren in Den Haag en de forummers dat ook eens uitproberen.

Maar dus... Koos Spee is weg gepromoveerd.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote