View Single Post
Old 25-01-2009, 15:09
OakgreenVR6's Avatar
OakgreenVR6 OakgreenVR6 is offline
Married to PC

Send a message via ICQ to OakgreenVR6 Send a message via MSN to OakgreenVR6

Quote:
Originally Posted by RubenD
Zo dat is wel een mooie Pieter.

Waar heb je die nu weer vandaan?

Ik was eigenlijk al zowat een half jaar op zoek naar een mooie 5-deurs GTI, van na de facelift, met stuurbekrachtiging en in een donkere lakkleur. En dan liefst ook nog met origineel schuifdak, en een voorkeur voor een originele nederlander.
Heb wel wat auto's voorbij zien komen, maar die voldeden op een enkeling na niet aan mijn wensen. Je komt een hoop rommel tegen kan ik je vertellen, wat mensen soms wel niet durven vragen voor wat ze aanbieden, echt ongehoord!
Wekelijks via Advertentiezoeker.nl naar het nieuwste aanbod gekeken van GTI's en 1,5 week geleden zag ik deze opeens opduiken. En heel toevallig was ik toen niet onder "GTI" aan het zoeken, maar onder "GT". Deze stond namelijk als GT op Speurders, maar het was toch echt een GTI, typefout van de verkoper!

Vorige week dan afgereisd naar Rozenburg, letterlijk onder de rook (en reuk!) van Pernis en de Maasvlakte, om de GTI te aanschouwen en proef te rijden. Het was liefde op het eerste gezicht, de auto ziet er echt goed uit (zeker voor de prijs) en hij rijdt ook erg lekker en vloeiend. Zogezegd, zo gedaan, handjeklap met de verkoper, en gisteren dus de auto opgehaald na een avontuurlijke reis van ruim 3 uur met het openbaar vervoer, stukjes wandelen en een overtocht met de veerpont(...).