View Single Post
Old 01-02-2009, 14:44
Mister Cool's Avatar
Mister Cool Mister Cool is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Send a message via MSN to Mister Cool
Default Marco's 87'er GL!

Jaja, sinds 2 weken heb ik er een golfje bij. Was er niet naar op zoek in principe, maar ik kon 'm niet laten staan .
Het is een 87'er, wederom een 5-deurs en weer een rode, in dit geval Tirzianrot (lb3v). Er ligt een 1800 benzine voorin, en het is een GL-uitvoering. Naast de electrische spiegels, stuurbekrachtiging, centrale vergrendeling, luxe interieur enzovoorts, bezit deze ook nog een origineel stalen schuifdak. Het is een hele nette auto, toen ik hem ophaalde met zelfs nog maar 69.327 km. op de teller, boekjes afgestempeld en wel. Enkele foto's van de auto, kwaliteit is erg slecht. Ga binnenkort eens wat knappere foto's maken bij daglicht. En m'n maat heeft nog foto's van het ophalen.

Hier net weer aangekomen in Friesland

's avonds weer lekker thuis in de garage

Kilometerstand aan het eind van de dag, lekker kilometers gemaakt dus

En zoals op de laatste foto staat ze er momenteel nog steeds bij, heb nog geen ander spatbord gevonden. Liefst zou ik ook de rechtervoordeur vervangen, omdat daar een gaatje in zit. Verder zit er bijna geen roest op de hele auto.
Plannen zijn voorlopig eerst even een ander spatbord en evt. deur, en ff flink poetsen. Motor moet even een beurtje hebben, en natuurlijk zal de rijhoogte moeten worden aangepast , dit dmv een schroefset natuurlijk . Wielen weet ik nog niet, heb nog wel wat op zolder, maar misschien kom ik nog wat geschikts tegen! Maar voorlopig enorme drukte op het werk, dus echt veel zal ik nog niet aan de GL toekomen , ik doe m'n best haar zo snel mogelijk de weg weer op te helpen .

'86 Jetta 1.6 TD
'85 Golf 1.6 GTD
'82 Bus D
'67 1600A Limousine
Reply With Quote