02-02-2009, 16:33
|
 |
Triple Action Donor - travel pussy
|
|
|
|
Heb ik weer.. GEREGELD!!
Vrijdag kreeg ik een telefoontje van de jongen waar mijn jetta gestald staat; ze gaan de vloer vernieuwen dus je auto moet even weg. Hij staat in het afgesloten gedeelte van een parkeergarage bij ons in het dorp, op een bewonersplek. De jetta ga ik de komende tijd toch niet gebruiken dus hij was niet meer verzekerd, maar omdat hij vrijdag 25 wordt dacht ik; ik haal hem uit de schorsing, dan kan ik af en toe een rondje toeren, kost toch niet zo veel.
Jammer dat Univé, waar ik mijn verzekering heb een 25jr oude jetta geen oldtimer vind, dus het feest ging even niet door.
Ik bedacht dat ik hem tijdelijk in het andere gedeelte van de parkeergarage zou zetten en zo gedacht, zo gedaan. Fysiek staat de jetta nu 10 meter, net aan de andere kant van de muur. Was er niet zo blij mee ivm evt parkeerschades, maarja het moet maar even. (15:30 uur)
18:50 zie ik een agent de wijk in rijden, ik moest net weg, dus daarom heb ik de tijd gezien. Bij terugkomst bleek hij een brief te hebben gebracht: er staat een onverzekerd voertuig op de weg, je moet je melden op het bureau met een bewijs dat hij wel verzekerd is. Maar helaas, dat is hij dus niet..
Vanmiddag naar het bureau gegaan om het verhaal te vertellen. De agent die de briefhad gemaakt was er niet. Waarschijnlijk krijg ik een boete van €380,-voor de overtreding..
Vanavond belt de agent mij op dus hopen dat hij begrip heeft voor de situatie, ik ben er bang voor..
|