View Single Post
Old 02-02-2009, 19:51
yal yal is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by Sjoes 85
Zo ik ben eruit. Heb gisteren kennisgemaakt met een automonteur hier in de buurt, die bestelt regelmatig voor mensen schroefsetjes. Waar hij heel erg tevreden over is is een set van V-maxx.
Ik heb gisteren even proefgereden in een golf 1 uit 78 van hem, die maximaal verlaagd was met een V-maxx set (11 cm). Reed supergoed, stugheid viel mee en al helemaal geen flinke klappen! De auto ging gemakkelijk met 100 door een bochtje waar je normaal maar net met 60 doorheen kunt.

De monteur was erg tevreden over V-maxx en vertelde al vaak deze setjes verkocht en gemonteerd te hebben, nooit problemen.

Aangezien ik zelf ook tevreden was na het proefritje, heb ik ook een V-maxx set besteld. De prijs ligt tussen de 240 en 280 euro, dat valt mee.

Lees en hoor helaas niet veel positiefs over V-maxx, op de tdiclub.nl zijn er een paar ontevreden klanten.
Mijn garage vind het rommel. Zelf heb ik geen ervaring met V-maxx, en weet t alleen van horen/zeggen.

Aan de andere kant, wat kan je verwachten voor dat bedrag.
Alleen de originele vw gti veren kosten al meer icm met gele koni dempers is het nog wat prijziger.

Hoop dat jij wel tevreden bent.
Ben benieuwt wat jou bevindingen zijn.

grtn yal
Reply With Quote