View Single Post
Old 04-02-2009, 18:45
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by RubenD
De downpipe met dempervormig einde eraan (is een vlammendover, geen kat) heb ik nog wel liggen. Inclusief de juiste pakking.

De tunneldemper is bij mij gescheurd, die krijg ik eind van deze maand binnen, kosten nieuw: 27 euro. Tevens is deze tunneldemper voor de KR, PL en PG (G60 dus ) gelijk, ETKA geeft hetzelfde onderdeelnummer aan.

Ook moet je echt geen vervangers gaan monteren, dan word je helemaal gek in je auto!

Ook ga ik waarschijnlijk een nieuwe einddemper kopen รก 60 euro. De middendemper zal wel zo'n 45 euro kosten.

Ik heb dat Ebay bedrijf een mailtje gedaan met wat ik allemaal wil hebben en gevraagd of ze niet gewoon een "Angebot" kunnen doen. Ik wacht dus nog op een reactie. Als je wilt kan ik die lijst wel uitbreiden met nog een tunneldemper en einddemper en een middendemper erbij... En je wilt dan ook vast wel een "Montagesatz" erbij of niet

Ruben, zou je mij dan even de onderdelen vanaf het spruitstuk tot de einddemper in een prijslijstje willen laten zetten?
Spruitstuk zelf en de downpipe zouden hier in orde moeten zijn, maar als ze betaalbare spaghetti's hebben wil ik daar ook wel een prijsje van hebben.

Ophangmateriaal en de klem voor de einddemper heb ik, voor de andere delen zou ik het nieuw willen hebben.

Als het veel werk is wil ik zelf ook wel even contact met ze opnemen. Moet je me alleen even een linkje oid. mailen.

Hoe dan ook alvast bedankt.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale