Thread: Spee = EXIT
View Single Post
Old 04-02-2009, 21:57
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Een discussie in niet zinloos, gekibbel is goed mits inhoudelijk, je kan hem misschien zinloos vinden omdat je geen medestanders vind Kijk ik ben het absoluut niet met je eens en snap nu wel een beetje waarom je het zo beschrijft gezien de kleine uitleg over je familie toestand. We hoeven elkaar niet te overtuigen he . Kijk mijn ouders zitten in een soortgelijke toestand, pa afgekeurd (infarct, tia, omleidingen), buiten getrapt na 18 jaar dienst, te oud (59) om een nieuwe baan te krijgen. Moeder heeft CTS werk graag en moet nu ook om de boontjes te doppen. En toch denk ik er anders over omdat ik niet zo opgevoed ben denk ik. Ik sluit me helemaal aan bij de neanderthaler biefstuk theorie. edit: ik ga graag de mondelinge discussie aan met je een keer, dat gaat me 100% beter af dan teksten typen. edit2: en ik zou iets meer uit de slachtoffer rol gaan denken dat helpt.

Ik denk zeer zeker niet vanuit een slachtoffer rol, maar meer uit die van een ervaringsdeskundige.

Tot mensen een tijdje meelopen met iemand die echt een minimaal bedrag in de maand heeft, begrijpt ie vaak niet echt hoe het zit. Daarom haalde ik het, misschien stomme, voorbeeld van de Frogers aan. Zij begrepen het voor die show ook niet, nu misschien wel een beetje.

En hoe lang zitten je ouders al aan de uitkering? Je zegt dat je pa nou al bijna 60 is, de mijne was half zo oud, dat maakt een enorm verschil wat de uitkering aangaat.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote