Quote:
Originally Posted by Tjaap
laat zien... want DAT mag niet
|
Quote:
Originally Posted by 1982kameiX1
typ eens in op google:
allochtonen gezocht. je zal verstelt staan.
|
Daarnaast, ben ik het gisteren nog tegengekomen op de site van Werk.nl, die nu blijkbaar wat technische mankementen schijnt te hebben. Maar via Google kom je daar uiteindelijk ook wel uit.
En kom, iedereen die de laatste tien jaar ooit een baantje op lager niveau heeft gedaan moet compleet naïef zijn niet te weten dat allochtonen volop door de overheid gesubsidiëerd worden. Dat is wat ik bedoel met die verknipte positieve discriminatie!
Werkgevers nemen geen ongeschoolde autochtonen meer aan, omdat ze voor elke allochtoon in dienst weer een flinke mep geld van de overheid krijgen.
En mede om die reden gaat de belasting voor de veel-verdieners weer omhoog, maar daar trekt niemand zijn bek over open. Pas op, niet aan de allochtonen komen!
Zijn die lui allemaal lichamelijk of geestelijk beperkt? Of is er een andere reden waarom je als werkgever voor een buitenlander aan de lopende band een vergoeding moet krijgen?
Volgens mij kunnen die net zo goed een schroefje aandraaien als elke Nederlander.
Dat vrouwen soms een subsidie krijgen, logisch. Voor veel banen, bijvoorbeeld waar zwaar lichamelijk werk voorkomt, hebben ze simpelweg wat meer moeite, en is de productiviteit lager.
Het zelfde geldt voor mensen die echt een lichamelijke of geestelijke beperking hebben. Zij hebben er niet voor gekozen, en om ze dan om die reden een baan te ontzeggen vind ik onnozel. Dat een werkgever daar een kleine tegemoetkoming voor ontvangt stoort me verder niks.
En nogmaals, ik ken er zat, en ben met genoeg goed bevriend. Het is een klein groepje dat telkens een slechtere naam krijgt vanwege de grote meerderheid. De meeste allochtone vrienden van me zijn zelf de grootste rascisten als het om hun luie landgenoten gaat.
Misschien eens tijd dat de overheid daar ook eens wat mee gaat doen???