
18-08-2004, 08:51
|
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
|
|
Nou ik weet niet alles :biggrin:
Maar weghalen zou ik niet doen, simpelweg omdat het allemaal nodig is :biggrin:
Zo is bijvoorbeeld de vacuumbediende schakelaar nodig voor de acceleratie verrijkking. De klep rechtsboven is bedoeld om te voor komen dat het stationair toerental te ver zakt bij stationair draaien als je bijv véél electrische zooi aanhebt
Tja afstellen van de EV.....dat is nogal lastig omdat zo even neer te zetten want je moet óók de rest controleren voordat je het stationair zelf goed kan zetten........Zo kan bijvoorbeeld de luchtschuif zwaar gaan
Hoeveel toeren maakt dat blok áls ie stationair draait?? dat moet namelijk al bijna 1000 rpm zijn....lager is een garantie voor problemen
Het leuke van deze injectie (de K jetronic) is dat er gewoon een stationair regelschroef opzit ....
Maar......als het alleen koud rot draait denk ik eerder dat de warmdraairegelaar niet helemaal lekker is, die verrijkt het mengsel bij koude motor wat nodig is om de zaak lekker te laten draaien
|