15-02-2009, 10:54
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
groot verschil in prijs bij verlagingsveren
Alo
Kzit met vele onduidelijkheden in verband met verlagingsveren op originele schokbrekers. Kweet het, er zijn vele threads van deze soort maar mijn exacte vraag vond ik niet terug...
Ik ben eens bij verschillende garages prijs gaan vragen voor een setje verlagingsveren op mijn originele schokbrekers, voor mijn golf 3. Diegene die mij aanstonden zijn:
- Verlaging van 4cm, veren weitec, prijs inclusief plaatsing en attest = 185 EUR
- Verlaging van 3cm, veren eibach, prijs inclusief plaatsing en attest = 400 EUR
En nu komt het, ik vroeg mij af waarom dit grote prijsverschil. Zijn die eibach veren dan zoveel beter?
Bovendien heb ik ook online gekeken om ze dan eventueel zelf te steken omdat ik dit al vaker heb gedaan bij andere wagens maar voor eibach vind ik tot hiertoe geen shop die veren verkoopt en daarbij ook een attest levert. Iemand hier raad voor...
Schiet maar los, mss eventueel ook het verschil tss beiden veren op gebied van hardheid, inveren en comfort.
Zoals ik al eens in andere threads heb vermeld is mijn golf 3 een daily dus comfort is niet onbelangrijk.
Ik hoor het graag van jullie!
|