Istie weer!
Afgelopen week begonnen met wat plannen voor dit jaar.
Ik roep al jaren te gaan sprinten en circuitrijden maar dit jaar gaat ik een serieuse poging doen....
oude vooras was niet echt mee te rijden:
-geen vering
-geen schokbrekers
- int kort, geen veilig gevoel
huidige remmen set-up:
nieuwe harde leidingen in 2005
nieuwe hrc in 2007
Schijven voor, brede trommels achter
Houtje-touwtje remvloeistofreservoir
Rubberen flex-slangen
Dit wordt:
geboorde schijven
goede blokken, nog ff kijken welke.
RVS flex slangen rondom
944 remvloeistofreservoir (zit direct op de hrc)
Splinternieuw -9cm (eigenbouw

) vooras met torens, verse adjusters, naaldlagers...(volgende week opbouwen)
goede cofab olieschokbrekers en kunststof bussen
Achter korte gasdempers wss.
Motor krijgt een elektronische ontstekingsombouw uit ne golf 2 jawel...van 15.000 volt naar 40.000
verder niets aan de motor, rijdt verder goed, plenty power.
Wil eigenlijk een lange bak maar is vrij prijzig....
Verder ga ik niet rijden met de 5x205 velgen, te zwaar en 135 bandjes aan de voorkant is een beetje iel denk
Heb al bandjes liggen rondom, 175/50 voorkant en 185/65 achter. Alleen nog ff 4 cheap ass
lichtgewicht velgen in 4x130 op de kop zien te tikken.
Dus als je wat hebt liggen? de staat ervan boeit me niet, is toch alleen om te hoeken
Ontsteking en remvloeistoftankje vandaag gehaald. rest komt vd week binnen!!
tankje:
en de onstekingsmeuk:

__________________
Current;
'67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n
Past;
'91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop
***Slam & Weld***
Scraping Volkswagen Nostalgica
www.facebook.com/slamandweld