Zo vandaag een gebruikte daily opgehaald aangezien de motor van mn corrado minder word en ik daar graag een gereviceerde en liefst ook nog getunde motor er in wil leggen. Naar al wat golfjes 2 bekeken te hebben vooral 1300cc en geen geschikte gevonden te hebben voor het geld wat ik wil besteden vandaag een Golf 2 GTI opgehaald bj 90 met schuifdak en ook nog orgineel nederlander. Het is gewoon een acht klepper en valt me 100% mee hoe snel die is als je een G60 gewend bent. De buitenkant van de auto ziet er niet zo florrisant meer uit maar dat vind ik ook niet zo belangrijk als hij mij maar van a naar b brengt zit ook nieuwe apk op dus dat scheelt ook weer.
Hier de foto's
De plannen
-Tzt een schroefset
-Die mooie einddemper er onder weg
-En sebrings eronder of mn g60 steelies daar ben ik nog niet over uit
-Striping eraf tenzij die er orgineel ophoort natuurlijk
-Andere teller er in want daar doet alleen de km teller maar van heb het idee dat daar een hele verkeerde in zit zonder mfa terwijl dat er wel zit
-En nog al wat kleine dingen
Verder zoek ik nog een strip voor op de passagiers deur iemand die die nog heeft liggen dan hoor ik het graag?
En kan iemand me iets meer vertellen over de uitvoering schijnt een special uitvoering of zoiets te zijn volgens de vorige eigenaar maar heb zelf geen idee van.