View Single Post
Old 22-02-2009, 21:24
PVPMK1 PVPMK1 is offline
VW Addict

@ evilnyntje,
Dat is waar ja, ze houden het nog steeds goed uit. Is misschien wel een idee om te maken en te verkopen Ik ga ze niet maken voor de VI hoor.

@ breadfan83
Op deze zou je bevestigings ringen van een MKII kunnen maken,dacht dat de rest het zelfde is MKI en MKII. Ik heb een nieuwe set lampen gekocht met de zwarte ringen, en vervolgens lampfolie aangebracht, het was eerst een dof gezicht, ik heb ze toen weer in de doos gedaan. Toen de zomer voorbij was had ik ze nodig en dacht ik haal de folie er maar af, en toen had ik bij wonder dit resultaat.

@ Bahn Fuhrer,
Absoluut geen lamp spray of verf gebruiken, Dit word veel te hard, je zou het nog met een weekmaker kunnen mengen. Ook niet in de binnenkant van je unit spuiten, als dit aan de binnenkant gaat Craquelén kun je units weg gooien. Je zou toch even het geduld op moeten brengen met de folie, heb je ook geen probleem als je aan de kant word gezet door de heren van de wet of met de APK, is het er zo weer af en met verf niet echt. Bij mijn lampjes zit het er zo strak op dat hij zo door de APK kwam en ze er vanuit gaan dat het gewoon glas is.

Gr,
Patrick.
Reply With Quote