View Single Post
Old 23-02-2009, 01:24
Smelvin's Avatar
Smelvin Smelvin is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to Smelvin

Nou eindelijk maar eens de tijd genomen om wat foto's te plaatsen, ondertussen alweer bijna 4 maanden verder, en elke keer wel weer iets gedaan.

Zal ook proberen vanaf nu wat vaker updates te plaatsen.

Eerst maar eens even andere velgen natuurlijk, deze zijn voor tijdelijk bedoeld want deze had ik nog liggen, zijn gelukkig wat breder.

Zo dat is een hele verbetering

De achterbank er maar uit, de hoedenplank eruit, en ondertussen zijn de hoedenplankdragers er ook al uit. Bekledeing eruit wil namelijk uit 1 stuk traanplaat laten snijden wat achterin kan en daarna maar eens de audioinstallatie die ik heb liggen installeren.

Andere motorkap opgehaald + booskijker.

Gelijk maar gaan monteren

Tja hoe doe je dat als je helemaal in je uppie bent en niet kan wachten tot de volgende dag als er hulp is haha, beetje crea bea maar het is gelukt.

Daarna weer ff een tijdje zo gereden en weinig tijd gehad, tot ik weer een middagje verveling tegen kwam en maar eens begon aan die lelijke stootstrips waar ik me al een tijdje aan ergerde. En gelijk de emblemen van de achterklep gehaald.

Zo dat is ook weer netjes

Toen ik eindelijk eens een weekendje vrij was maar eens begonnen om de G60 bodykit te monteren.

Dan nu misschien een beetje raar, maar na een paar dagen ermee gereden te hebben vond ik het helemaal niks, kon me er ook geen mooie voorstelling van maken als de naden weg waren en de auto gespoten zou zijn, dus in dezelfde week alles er nog afgehaald.