View Single Post
Old 09-03-2009, 13:01
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Heleen
Default Gezocht: liefhebbende hobbyist met ruimte, zin en tijd...

Ja hoor, daar is ze weer... shocking news: vanaf morgen of overmorgen is mijn zwarte schatje weer op de weg te vinden. De vraag is alleen voor hoe lang. Bij de keuring na 4,5 jaar stilstand kwamen er enkele te verwachten dingen naar boven, zoals een rotte dorpel, een lekke uitlaat, een verroeste remleiding. Maar de garage zou de garage niet zijn als ze vervolgens niet ook nog eens meer dingen zouden vinden en dus lieten ze van het weekend ook het spruitstuk maar even scheuren (ok, ok... ik weet dat het logisch is en niet hun schuld ). Dat wordt nu allemaal gemaakt. Het punt is alleen, dat ik het nu een beetje zonde vind, na er weer eens zoveel geld in te steken, om mijn wagentje over een jaartje gewoon maar uit elkaar te laten vallen.

The facts:

Ooit, na het kopen van deze Golf II 1.8 16v KR, keek ik eens een beetje beter en kwam tot de conclusie dat het ding van achteren flink in elkaar heeft gezeten. Vandaar waarschijnlijk nu ook die rotte dorpel achter. Hij begint aan de achterkant hier en daar ook een klein beetje te roesten inmiddels. Verder heb ik altijd geprobeerd om hem zelf en voornamelijk met behulp van vrienden zo goed mogelijk te onderhouden.

Nu is het zo dat ik hem op dit moment erg hard nodig heb voor mijn nieuwe baan. Maar die nieuwe baan betekent weer dat ik over een jaartje wrsch wel wat spaargeld heb om een ander tijdelijk bakkie aan te schaffen. Dan zou ik tegen die tijd dus heel erg graag mijn Golf toch in de molen willen gooien om er aan het einde weer een glimmend zwarte stoere bijna helemaal originele maar inmiddels gereviseerde en opnieuw gespoten en vormgegeven 16v uit te laten rollen. Maar:

Ik woon in het centrum van Breda. Geen garage dus, en mijn vader springt na 4,5 jaar zo'n groot gat in de lucht dat de auto eindelijk uit zijn schuur is verdwenen dat ik niet zo goed durf voor te stellen om hem weer in Balkbrug neer te zetten. Bovendien is het net iets te ver weg om weekend aan weekend te gaan klussen.

Ik zoek dus eigenlijk een lieve handigerd, of een handige lieverd, die zichzelf over een jaartje weer zonder een project om handen ziet en wel zin en ruimte heeft om er weer aan eentje te gaan beginnen. Liefst omgeving Breda. Natuurlijk heb ik er ook wat voor over en bovendien moet je er wel tegen kunnen dat ik vaak ook zelf mee kom kijken en het liefst ook helpen. Overigens zit ik vanaf september wel elke zaterdag op de universiteit in Brussel dus hoe en wat precies weet ik nog niet.

De andere mogelijkheid is dat ie binnen nu en een half jaar toch al zo ver uit elkaar valt dat er niets meer aan te redden valt. In dat geval is het jammer maar helaas.

Je mag dus vrij knutselen op mijn kosten... wie wil dat nou niet?! Wanneer je interesse hebt, gaarne contact opnemen via dit forum.

Groetjes Heleen.

"Life will smile for you"

"Frankly... I don't give a damn."
Reply With Quote