View Single Post
Old 13-03-2009, 17:56
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Heleen

Hahaha bedankt voor de reacties jongens. Hey Koen, alles goed? Bugs Bunny, ook nog in leven! Je hebt misschien wel gelijk hoor, maar geloof dat met die dorpel het grootste euvel nu eerst wel op is gelost. En hobby is niet voor niets hobby toch? Zo zei Esmeralda vandaag nog tegen mij .

Heb em in Balkbrug laten keuren, en hij is er inmiddels doorheen en heb em dus vandaag naar Breda gereden. Weinig problemen, beetje hoog in de olietemp en het aloude probleem bestaat nog steeds: bij een stoplicht, file etc., oftewel stilstaan, schiet de temp toch al snel omhoog, samen met mijn hartslag. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik op de linkerbaan van de snelweg stil kom te staan, net wanneer de file weer gaat rijden...

Volksforum project: klinkt erg goed!!! Kijk, als ik hem uit elkaar trek en er blijkt niets meer van te maken, dan kan ik het blok altijd nog bewaren voor iets anders toch...

Bedankt voor de reacties zover, nu weet ik in ieder geval dat er helpende handen zijn wanneer nodig. Let wel: voorlopig, minimaal 1 jaar, blijft hij gewoon lekker op de weg als daily (jaja luxe, een GTI als daily, ik weet het allemaal wel... maar ik heb niet voor niets zo hard gestudeerd ).

"Life will smile for you"

"Frankly... I don't give a damn."
Reply With Quote