View Single Post
Old 15-03-2009, 16:34
hummer's Avatar
hummer hummer is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by denzo
persoonlijk zou ik ik ook laten honen en overmaat erin,dat gaat gewoon het langst weer mee en een langdurig goede compressie{ligt een beetje aan jezelf natuurlijk}.
maar als jouw budget het eigenlijk niet toelaat en de cilinders zijn nog goed genoeg voor alleen nieuwe zuigerveren,dan is dat ook een prima oplossing.

ik neem aan dat je de rest ook mee vernieuwd.
krukas en drijfstang lagers.

succes en maak er es een foto van als je bezig bent

Ik rij met mijn Golf maar 7000 km per jaar ik wil dit blok gewoon als reserve achter de hand houden voor dat mijn eigen blok het opgeeft. Ik heb trouwens gister nog met oud klasgenoot gesproken de zelf veel ervaring had met deze blokken. Hij gaf mij het advies dat ik beter een ander onderblok kon zoeken waar geen rand in zit, dit was een veel goedkopere oplossing dan het overmaat verhaal. Ik had al een keer info opgevraagd bij Bolku die zei het zelfde en deze had deze onderblokken nog wel liggen, maar ik werd aan het twijfelen gebracht door de revisie bedrijven met mijn vraag over het honen. Ik ga de komende tijd de onderdelen verzamelen zodat ik de volgende winter weer wat te doen heb. Of mijn eigen blok moet de geest geven maar dat verwacht ik niet.

En wat de foto's betreft dat gaat goed komen zo gauw ik start dan ga ik mijn site opnieuw weer uploaden zodat we het allemaal kunnen volgen. Was al een keer begonnen met het blok en zelfs een site gemaakt maar door onvoorziene dingen moest ik het op de lange baan schuiven, het is een hobby maar mijn gezin gaat voor.
Reply With Quote