View Single Post
Old 25-08-2004, 11:33
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Quote:
Geachte heer Van Beek,

In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.

Het is inderdaad mogelijk om het oude kentekennummer weer bij uw auto te krijgen.

Hiervoor kunt u bij één van de hieronder genoemde partijen de aanvraag indienen.

De RDW;
- Om een aanvraag te doen bij de RDW stuurt u een brief en het complete originele kentekenbewijs (Voertuigbewijs, Tenaamstellingsbewijs en het Overschrijvingsbewijs), naar het volgende adres:

RDW
Unit VRD
Postbus 30.000
9640 RA VEENDAM

De kosten bedragen 37,- euro. Dit bedrag kunt u overmaken op gironummer 3227597 t.n.v. de RDW in Veendam, o.v.v. het kentekennummer van uw auto en 'omwisseling naar historisch nummer'.

FEHAC;
Federatie Historische Automobiel Club. Hier kunt u een aanvraagformulier voor omwisseling aanvragen door 56,72 euro over te maken op gironummer 1304483 ten name van de FEHAC in Bilthoven. Met dit formulier en alle delen van het kentekenbewijs vraagt u bij de RDW in Veendam de omwisseling aan. Het telefoonnummer van de FEHAC is 030 228 88 60.

First Class Editions. Telefoonnummer 0183 44 38 55, faxnummer: 0183 44 29 66, e-mail: firstca@worldonline.nl. De kosten voor omwisseling zijn afhankelijk van het soort nummerplaat dat men bestelt.

Het is verstandig fotokopieën te maken van het originele kentekenbewijs en de stukken aangetekend op te sturen.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice RDW

De informatie in dit E-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Als u deze E-mail onterecht heeft ontvangen, wilt u dan zo vriendelijk zijn om de afzender te waarschuwen en de gegevens te verwijderen.

oke dus...als ik nu een brief stuur naar de rdw...maar ik moet mijn orginele papieren mee opsturen en dat vind ik geen strak plan?!
Reply With Quote