View Single Post
Old 18-03-2009, 15:43
Arne's Avatar
Arne Arne is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Arne

Neuh, heb niet gemeten, het is toch een vaste set dus veel eraan veranderen kan ik niet

Gisteren lekker een dagje vrij, ik heb Audi veerschotels gemonteerd ipv de JOM exemplaren. Past een stuk beter, auto is wel ietsje hoger aan de voorzijde nu. Ook de schroefset achter weer naar beneden gedraaid achter, ik heb nog 3 cm draad over. Probleem is nu weer dat de uitlaat op de achterbrug rammelt, ga dit weekend nieuwe uitlaatrubbers monteren en de schroefset cm voor cm omhoog zetten totdat de rammel weg is. Het rijdt verder prima, moet wel nodig uitgelijnd worden.

Verder heb ik gisteren de bedrading van de oliedrukschakelaars aangesloten zoals t zou moeten volgens het stroomloopschema, nieuwe benzineslangen gemonteerd en de volledig verweerde sierlijsten van de achterste ramen gehaald.

En dit weekend staan de achterremmen op t programma, ik denk dat ik deze helemaal ga reviseren, nieuwe trommels, voeringen, en remcylinders. Maar eerst even meten en kijken wat ik precies nodig heb.

Als dat klaar is moet de auto technisch wel in staat zijn om Italie te kunnen bereiken, en ons ook weer terug te brengen
Reply With Quote