
18-03-2009, 19:25
|
 |
VW Guru
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 844
|
|
Kan zijn. Maar als ik mijn auto naar de garage breng met volledig achtergrondverhaal (ruim 4 jaar stil gestaan) en het verzoek tot goed nakijken, dan vind ik het vreemd dat ik als leek,nog geen week nadat ik hem meekrijg, iets dergelijks constateer. In mijn ogen bestaat er zoiets als klantvriendelijkheid, service, etcetera. Dus: bellen wanneer de auto niet op de afgesproken dag/tijd klaar zal zijn, om welke reden dan ook. Contact houden over het hoe en wat. Daar is niets van gebeurd en als dit er dan ook nog eens bijkomt dan vind ik dat ik wel terecht een beetje kribbig mag worden... Verder was er ook om een grote beurt verzocht. Ik ga toch zeker nog wel even onder die auto liggen om wat dingen te bekijken voordat ik die rekening betaal, want ik krijg serieus wat twijfels nu.
__________________
I HAVE GONE TO FIND MYSELF
If I come back before I return,
keep me here.
"Life will smile for you"
"Frankly... I don't give a damn."
|